Muuttuneita elämiä

Raamatussa kerrottu ilosanoma Jumalan rakkaudesta ihmisiä kohtaan muuttaa konkreettisesti monien ihmisten elämiä edelleen tämän päivän Savossakin. Täällä voit lukea ja katsoa kertomuksia siitä, kuinka elävä Jumala on kohdannut tavallisia ihmisiä ja antanut heidän elämäänsä merkityksen, ilon ja rauhan.

Mersha

Elämässäni oli kaikki ulkoisesti hyvin. Minulla oli hyvä työ ja matkustelin paljon. Minulla oli paljon ystäviä joiden kanssa kävimme baarissa, mutta sydämessäni ei ollut todellista iloa ja rauhaa. Sitten yhtäkkiä minulla todettiin työstä johtuva rasitusvamma jalassa ja jouduin lopettamaan työnteon. Asuin itsekseni, eikä minulla ollut läheisiä Suomessa. Ahdistuin ja masennuin. Mietin, mistä saisin apua. Siinä vaiheessa eräs uskovainen kaveri oli käymässä Kuopiossa ja pyysi minua lähtemään mukaan seurakuntaan. Suostuin ja lähdin hänen mukaansa. Minun puolestani rukoiltiin. Itkin paljon ja ahdistuksen ja masennuksen tilalle tuli syvä rauha. Enää työasiat eivät painaneet mieltäni. Jatkoin seurakunnassa käymistä. Nyt olen ollut uskossa noin kuusi vuotta. Elämäni on täynnä iloa ja rauhaa. Kiitos Jeesukselle! Hän on muuttanut koko elämäni!